توییتر:100 میلیون کاربر جدید در سال 2010 ثبت نام کرده اند!

منتشرشده: دسامبر 12, 2010 در اخبار شبکه های اجتماعی, توییتر
برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , ,

کم کم سال 2010 دارد می رود و سال جدید میلادی خواهد آمد.از این رو این روز ها دیگر همه و همه خود را برای سال نو آماده می کنند.موتور های جست و جو با انتشار فهرستی از نتایج برتر جست و جوی خود در این سال کم کم به استقبال سال جدید می روند.در این بین شبکه های اجتماعی نیز پا به پای موتور های جست و جو حرکت می کنند.این بار سرویس میکروبلاگینگ توییتر خبر ساز شده است،توییتر به تازگی اعلام کرده است که در سال جاری میلادی 100 میلیون کاربر ثبت نام کنند.بله 100 میلیون کاربر!

توییتر می گوید در سال 2010 100 میلیون کاربر در این میکروبلاگ ثبت نام کرده اند/عکس:Flickr

توییتر می گوید در سال 2010 100 میلیون کاربر در این میکروبلاگ ثبت نام کرده اند/عکس:Flickr

از جمله این کاربران می توان به Tiger woods (قهرمان گلف جهان)،بیل گیتس (رئیس مایکروسافت) kanye west (خواننده آمریکایی) اشاره کرد.

در حال حاضر توییتر 200 میلیون کاربر دارد و به یک منبع مهم خبری در دنیا تبدیل شده،منبع خبری ای  از سقوط هواپیما در رودخانه Hudson تا زلزله هائیتی.

با توجه به تحقیقاتی که در آمریکا انجام شده است،80 درصد مردم در توییتر عضو هستند که از این مقدار 14 درصد را نوجوانان و جوانان بین 18 تا 29 سال تشکیل می دهند.

به طور تقریبی یک چهارم کاربران توییتر هر روز با توییتر سر و کار دارند و 21 درصد مردم هم گفته اند که هیچ گاه از توییتر استفاده نمی کنند و بعضی ها هم در این بین فقط در توییتر ثبت نام کرده اند.

همچین دیگر تحقیقات انجام شده نشان می دهد که آفریقایی-آمریکایی ها و کاربران لاتین در ایالات متحده دو برابر بیشتر از کاربران سفید پوست آمریکایی از اینترنت استفاده می کنند.

در حدود 13 درصد از جوانان آمریکای لاتین و حدود 18 درصد از جوانان آفریقایی-آمریکایی همیشه از توییتر استفاده می کنند در مقابل 8 درصد سفید پوستان این وضعیت را دارند.

همچنین تحقیقات حاکی بر این است که بیشتر نوجوانان و جوانان از اینترنت و دیگر فناوری ها استفاده می کنند و میل و رغبتی نسبت به آن ها دارند.همچنین تحقیقات نشان می دهد که آفریقایی-آمریکایی ها علاقه بیشتری به موبایل برای دسترسی به اینترنت نسبت به سفید پوستان آمریکایی دارند.

و در اینجا می توان شکوه توییتر را مشاهده کرد!

منبع

https://i0.wp.com/png.findicons.com/files/icons/860/social_media/96/rss_white.png

مشترک خوراک یک فنجان اینترنت شوید

 

دیدگاه‌ها
  1. III.6 می‌گوید:

    فکر کنم بیل گیتس دیگه بازنشسته شده و رئیس مایکروسافت نیست، هرچند که سهام داره (دوباره میگم، فکر کنم)

بیان دیدگاه