با emailthis به راحتی و در هر مکان ایمیل کنید!

منتشرشده: سپتامبر 2, 2010 در فایرفاکس, افزونه
برچسب‌ها:, , , , , ,

همه ی ما حداقل یک ایمیل را داریم و این چیزی نیست که بخواهیم انکار کنیم.این که می گم حداقل به خاطر این که بعضی افراد مثل من چندین ایمیل دارند.مصلا یک ایمیل شخصی و یک ایمیل کاری یا تجاری و …

با emailthis به راحتی ایمیل کنید

با emailthis به راحتی ایمیل کنید

بگذریم،صحبت سر این چیز ها نیست.بلافاصله بعد از این که وارد شبکه جهانی اینترنت می شوید و ایمیل خود را باز می کنید یا دارید وبگردی می کنید و به یک طملب جالب بر می خورید.بعد از این که خودتون نشستید مطلب رو خوندید و از محتوا نوشته سر در آوردید به فکر به اشتراک گذاری مطلب با دوستانتان به هر شکلی مثل توییت کردن،اشتراک گذاری در فیس بوک و یا فرستادن از طریق ایمیل.


ذهنتون رو به سمت شبکه های اجتماعی نکشونید چون فعلا در این جا از این چیز ها خبری نیست.وقتی در موضوع پست کلمه ایمیل وجود دارد پس حتما سر و کلمون با ایمیل هست.اما این دفعه نمی خواهم از یک سرویس حرف بزنم بلکه صحبتم کلی هست.

خوب داشتم می گفتم وقتی مطلب جالب رو دیدید دوست دارید مطلب رو به دوستانتان ارسال کنید اما اگه مطلب رو یکی از فامیل هاتون نوشته باشه،دوست دارید که کل مطلب رو یک جا با دوستانتان به اشتراک نگذارید و در واقع با ارسل بخشی از مطلب و یا ارائه لینک مطلب را به دوستتان ارائه دهید.

خوب کار این افزونه فایرفاکس دقیقا همین است یعنی دیگر لازم نیست شما آدرس مطلب رو کپی کنید و بعد داخل ایمیلتان paste کنید بلکه با نصب این افزونه می تونید این کار رو به Email this واگذار کنید.

کار باحاش فوق العاده آسونه و فقط کافیه که در صفحه ای که هستید کلیک راست کنید و به Email this بروید سپس از اون جا سرویس ایمیل خود یعنی یا جیمیل یا یاهو را انتخاب و لینک مطلب را بفرستید.

البته لازم به ذکر است که گزینه های دیگری مثل Google apps و stand-alone clients را نیز دارا می باشد که این گزینه جهت ارسال از طریق نرم افزار هایی همچون outlook , thunderbird تعبیه شده است.

همچنین می توانید آیکون Gmail , Yahoo را در تولبار مرورگر خود تعبیه کنید تا این افزونه دم دست باشد.(از طریق منو view به toolbars رفته و سپس بر روی customize کلیک کنید و آیکون مورد علاقه خود را با قابلیت کشیدن و رها کردن در تولبار خود قرار دهید. )

اگر هم دوست ندارید که کلیک راستد کنید می توانید با استفاده از ترفند های این افزونه مثل ctrl+g+alt لینک مطلب رو به جیمیل و با قرار دادن y به جای g به یاهو ارسال کنید.

دریافت و نصب افزونه
اگر از این مطلب خوشتان آمد از طریق دکمه های زیر آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.اولین نفری باشید که مطلب بعدی این وبلاگ را می خواند.

بیان دیدگاه