5 افزونه گوگل کروم برای دور نشدن از گوگل!

منتشرشده: نوامبر 30, 2010 در افزونه گوگل کروم
برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , , , , , ,

تا این جا به معرفی افزونه هایی برای فایرفاکس پرداختم.مرورگری که با افزونه و بی افزونه محبوب ترین مرورگر بر روی کره زمین می باشد!اما این دفعه برای کاربران گوگل کروم می خواهم 5 افزونه معرفی کنم.رقابت بین مرورگر ها همیشه جذاب بوده است و فقط باید یک گوشه بشینم و ببینیم که کی برنده می شود!

از منظر من هر مرورگری بدون افزونه بی معناست،بنا براین باید برای راحتی کار با گوگل کروم افزونه ها را بشناسیم و متناسب با نیازمان از آن ها استفاده کنیم.

هر چند که تنوع و تعداد افزونه های موزیلا فایرفاکس بیشتر از گوگل کروم می باشد اما این نباید باعث شود تا از گوگل کروم غافل شویم.

در این مطلب قصد دارم 5 افزونه گوگل کروم برای استفاده ی بهتر از خدمات گوگل مثل Gmail،گوگل ریدر و … معرفی کنم.

لازم به ذکر است می توانید آخرین نسخه گوگل کروم را از این آدرس دریافت کنید.برای دریافت نسخه آزمایشی (Beta) از این لینک استفاده کنید.

1.Gmail checker

افزونه Gmail checker

افزونه Gmail checker

همان طور که از اسم این افزونه مشخص است شما می توایند با نصب این افزونه جیمیل خود را به راحتی هرچه تمام تر چک کنید!این افزونه یک آیکون به کروم اضافه می کند که نشان دهنده تعداد ایمیل های خوانده نشده (unread mails) می باشد و شما می توانید پس از دریافت ایمیل جدید بدون رفتن به صفحه جیمیل از دریافت ایمیل مطلع شوید.

نصب افزونه

Google Reader Checker.2

google reader checker

این افزونه تقریبا کاری مشابه با افزونه بالایی انجام می دهد منتها به جای جیمیل با گوگل ریدر سر و کار دارید.البته نباید با افزونه بالایی اشتباه بگیریم.این افزونه یک آیکون در کنار آدرس بار کروم به نمایش می گذارد که این عدد این آیکون نشان دهنده تعداد اخبار نخوانده در گوگل ریدر می باشد.

دریافت افزونه

Google Tasks.3

افزونه Google tasks،سرویس google tasks گوگل را در درون مرورگر ادغام می کندو به کاربر اجازه می دهد تا مستقیما به وب سایت Google tasks دسترسی پیدا کند بدون رفتن به صفحه google tasks.

دریافت افزونه

4.gPDF

این افزونه به کاربر این امکان را می دهد تا مستقیما فایل های PDF را در Google docs باز کند.این افزونه در مزیت دارد:1.خواندن فایل های pdf بدون نیاز به نرم افزاری برای خوانده فایل pdf و دوم احتمال سو استفاده های امنیتی را کاهش می دهد.

دریافت افزونه

Google Wave Checker.5

اگر با دو افزونه اول که معرفی کردم آشنا شده باشید حتما این افزونه را هم در خوهید یافت!این افزونه تعدادپیام های خوانده نشده در Google wave را نشان می دهد.منتها این دفعه نباید دنبال آیکون افزونه در کنار آدرس بار باشید،بلکه باید آن را از گوشه سمت چپ بیابید!

دریافت افزونه

منبع

https://i0.wp.com/png.findicons.com/files/icons/860/social_media/96/rss_white.png

مشترک خوراک یک فنجان اینترنت شوید

 

 

 

دیدگاه‌ها
  1. احسان می‌گوید:

    سلام – موفق باشید

  2. مهدی می‌گوید:

    عاشق سایت باهالتونم دیگه!!!!!!!!!!!!!

بیان دیدگاه