آدم می تونه توییتر،این پرنده زیبا رنگ آبی،رو به دلایل مختلفی دوست داشته باشد.یکی از دلایلش همین محدودیت 140 کاراکتری اش می باشد.از این بگذریم که خیلی ها نق می زنند که آخه محدودیت هم دوست داشتن دارد،ولی همین محدودیت است که باعث می شود یک پیام سریع و صریح به خواننده منتقل شود.اما همین محدودیتی که تو یک خط پیش سنگش رو به سینه می زدیم بعضی وقت ها کار دست آدم می دهد و باعث می شود نتوانیم یک پیام و یا یک موضوع جالب و بحث برانگیز را در قالب 140 کاراکتر بیان کنیم و مجبورشویم چندین و چند بار توییت کنیم که این باعث می شود خواننده سرگردان شود و نتواند پیام موضوع را دریابد.

آشیانه توییتری!/عکس:Makeuseof

آشیانه توییتری!/عکس:Makeuseof

حالا چاره در این مواقع چیست؟خوب همیشه که نباید قانون رو رعایت کنیم (!) بالاخره باید چند باری هم قانون رو زیر پا بگذاریم و با این محدودیت ها مقابله کنیم.در این مطلب 6 سرویس برای گذشتن از مرز های توییتری به شما معرفی می کنم تا بتوانید فراتر از 140 کاراکتر بنویسید.

1.Twitlonger

اولین سرویس در این زمینه که می خواهم بهتون معرفی کنم Twitlnger نام دارد.در این سایت شما می توانید به کمک ابزاری های کمکی توییتر و از طریق موبایل توییتی بیش از 140 کاراکتر کنید اما امکان توییت کردن مستقیم از طریق خود سایت هم وجود دارد.با وجود این که حریم خصوصی در این سایت حفظ می شود ولی سایت به شما پیشنهاد داده است که از خود سایت به طور مستقیم توییت نکنید.

اپلیکیشن های زیادی برای گوشی های همراه وجود دارد که از این سرویس پشتیبانی می کنند،از جمله آن ها می توان به سرویس های زیر اشاره کرد:

Twitepad(آی پد)

TweetList, Twizzle (آیفون و آی پد لمسی)

Touiteur(اندروید)

یک نمونه توییت 500 کاراکتری/آدرس توییت:Twitlonger.com/show/7n339a

یک نمونه توییت 500 کاراکتری/آدرس توییت:Twitlonger.com/show/7n339a

این توییت در توییتر

Jumbotweet.2

این سرویس یکی از راحت ترین راه ها را برای توییت کردن بیش از 140 کاراکتر توییتر را در اختیار شما می گذارد.همانند سرویس Twitlonger می توانید با حساب توییتری خود وارد این سایت شوید.شما می توانید هرچقدر دوست دارید توییت کنید و این سایت یک لینک به شما می دهد.

 

نمونه ای از توییت طولانی من!/آدرس:http://www.jumbotweet.com/users/view/1355

نمونه ای از توییت طولانی من!/آدرس:Jumbotweet.com/users/view/1355

3.eZTweets

زمانی که 140 کاراکتر توییتر جواب شما را نمی دهد شما می توانید از سرویس eZTweets استفاده کنید،ولی این دفعه این سایت به شما این امکان را می دهد که توییت هایتان را به فیس بوک هم ارسال کنید.

همچنین این سرویس توییت های طولانی شما را به چند بخش مجزا تبدیل می کند.

یک توییت 8 توییتی!

یک توییت 8 توییتی!

آن 4 خطی که ابتدای مطلب نوشتم شد 8 توییت:

بخش اول بخش دوم بخش سوم بخش چهارم بخش پنجم بخش ششم بخش هفتم بخش هشتم


4.TinyPaste

فرض کنید می خواهید یک توییت آموزش یا یک نقل توییت کنید.اینجاست که سرویس TinyPaste به کمک شما می آید.این سرویس امکانات بیشتری نسبت به 3 سرویس بالا دارد ولی یک مشکل دارد و آن هم این است که از زبان شیرین فارسی پشتیبانی نمی کند.

این سرویس یک ویرایشگر متن دارد که با آن می توانید هر بلایی سر توییت خود بیاورید!همچنین پس از توییت کردن یک لینک به شما از توییتان می دهد تا آن را اگر مایل بودید در وبلاگتان منتشر کنید.

همچنین این سرویس امکان رمز گذاری بر روی توییت و پاک کردن توییت پس از مدت زمان معینی را دارا می باشد.

یک نمونه از توییت انگلیسی من/آدرس:Tinypaste.com/38e6ad

یک نمونه از توییت انگلیسی من/آدرس:Tinypaste.com/38e6ad

آدرس توییت در توییتر

XLTweet.5

این سرویس فکر می کنم بهترینشان باشد.چرا که علاوه بر پشتیبانی کردن از زبان شیرین فارسی،به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از ویرایشگر متن از راست به فارسی توییت کنید.همچنین شما می توانید در توییت خود لینک هم تعبیه کنید!

شایان ذکر است این سرویس پس از توییت کردن توییت شما را favourite بوکمارک می کند.

توییت کردن از راست به راست!/آدرس:Xtweet.com/show/?id=575550545D

توییت کردن از راست به راست!/آدرس:Xtweet.com/show/?id=575550545D

همان طور که مشاهده می کنید توییت ها به طور خودکار favourite بوکمارک می شوند

همان طور که مشاهده می کنید توییت ها به طور خودکار favourite بوکمارک می شوند

آدرس توییت در توییتر

شایان ذکر است 6مین سرویسی که می خواستم معرفی کنم Tinychat نام دارد که به دلیل این که کمی متفاوت تر است آن را بعدا بطور جداگانه معرفی خواهم کرد.

پیشنهاد می کنم بخوانید:

توییتر:100 میلیون کاربر جدید در سال 2010 ثبت نام کرده اند!


منبع

بوسیله سیستم قدرتمند فید برنر مشترک مطالب وبلاگ شوید!

 

بیان دیدگاه